הטעיית צרכנים בגולן טלקום ועוד חברות?

בחלק מהחבילות קיימת הפסקת גלישה מנפח גלישה מסוים. לגיטימי. בחלקן מוצעת האטת גלישה לאחר נפח מסוים. העניין הוא שברמי לוי תקשורת לדוגמא, ההאטה עדיין מאפשרת שימושים מסוימים כמו גלישה בדפדפן, בעוד בגולן טלקום היא כל כך נמוכה שהיא לא מאפשרת כלום בטלפון מודרני. (ולדעתי גם בטלפון לא מודרני).

האם זו הטעיית צרכנים? האם יש דרך לחייב מהירות מינימלית כשהחבילה כוללת האטת גלישה?

אני חושבת שהפסקת גלישה אחרי הגעת לנפח אצל גולן טלקום זה מהלך מבורך כי בחברות אחרות הם מחייבים על החריגה של השימוש (למרות האטה)

אני חושבת שהפסקת גלישה אחרי הגעת לנפח אצל גולן טלקום זה מהלך מבורך כי בחברות אחרות הם מחייבים על החריגה של השימוש (למרות האטה)

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
תביעות כספיות והוצאה לפועל
בחר
בחר